Új BMW-t kapott a sürgősségi orvosi ügyelet Budaörsön
Budaörsön és a környékbeli utakon mostantól egy dízel kombi BMW ügyeleti autóval is találkozhatunk.
Budaörsön és a környékbeli utakon mostantól egy dízel kombi BMW ügyeleti autóval is találkozhatunk.
A két turbóval megfújt 4,4 literes V8-as benzinmotor teljesítményét és nyomatékát sikerült még feljebb tornázni.
Az újdonság szupersportos csúcsmodelljének teljesítménye a 700 lóerőt is elérheti.
A bőven 300 lóerő feletti kocsikkal elsősorban az autópályákon találkozhatunk majd.
Az újdonság 180 lóerővel nagyobb teljesítményű, mint a méregdrága M5 CS.
A praktikus bajor családi autót egy kereken 400 lóerős 5 literes szívó V8-as motor hajtja.
Az új benzines erőforrás előreláthatólag az újgenerációs 5-ös modellben lesz elérhető először.
A már eddig is izgalmas vonalvezetéshez nem igazán kellett hozzányúlni, az utastér viszont szerencsére hatalmasat fejlődött. Meghajtottuk a brit márka hátsó-kerékhajtású felfrissített nagy szedánját.
A jelek szerint már javában folyik a plugin hibrid hajtásláncú új bajor sportszedán közúti tesztje.
Ilyen bajor sportszedán garantáltan ritkán jön szembe velünk az utakon.
A legerősebb közúti széria BMW egy komolyabb erősítőkúrán esett át.
A downsizing jegyében 401 köbcentiméterrel kisebb motor kerül az 520i-be, de szerencsére nem nálunk.
A 400 lóerős V8-as motorral szerelt sportszedán az ezredfordulón látta meg a napvilágot.
Nem mai a technika, de a 3,5 literes V8-as motorban rejlő lehetőségeket ma sem szabad alábecsülni.
A következő M5-ös sportszedán hajtásláncában várhatóan már villanymotor is lesz.
Az újdonság belsőégésű motoros, hibrid és elektromos változatokban fog támadni.
Az Ausztriában új gazdára váró régi M5-öst az elmúlt 3 évtizedben nem sokat használták.
A bajor gyártó népszerű szedánjának következő generációja várhatóan 2023-ban lát majd napvilágot.
Kék fényezés, erős motor, kéziváltó, hátsókerék-hajtás. Ilyen és ehhez hasonló ínyencségekkel szolgál ez a négykerekű bajor időgép.
Az utastér mérete már a kettővel ezelőtti 5-ös BMW szintjén mozog, a csomagtartóból viszont kiharap egy jókora darabot a több mint 50 kilométeres elektromos hatótávot ígérő plugin hibrid technika. Nyúzópróbán a 330e xDrive Touring.